• Rask levering
  • Trygg betaling med Klarna
  • FRI FRAKT OVER 699,-

Reklamasjon

Reklamasjon og garanti

Våre produkter er laget for å vare, men det kan likevel oppstå situasjoner der produktet ikke lever opp til forventningene.



Viktige punkter ved en reklamasjon:

  • Reklamasjoner skal iht. Forbrukerkjøpsloven rettes mot selger eller salgssted, altså der hvor produktet ble solgt.
  • Du er pliktig å fremlegge kjøpsbevis (kvittering eller bankutskrift) med kjøpesum og dato for å kunne benytte deg av reklamasjonsretten.


Her melder du inn din reklamasjon:

Alle reklamasjoner fra privatkunder som har kjøpt produktet sitt på denne nettsiden, skal meldes inn via vår returportal. Skjemaet guider deg enkelt gjennom prosessen, og obligatoriske felter er merket med (*). Du kan kun registrere én sak av gangen, og dersom du har flere reklamasjoner må disse legges inn separat.



Er du bedriftskunde (B2B) og skal registrere en reklamasjon mottatt via butikk? Da skal saken meldes inn gjennom Ultimate Nordics reklamasjonsskjema på følgende side:
https://www.ultimatenordic.com/reklamasjon


Livstidsgaranti

Vi gir livstidsgaranti på alle våre stekeheller og kaffekjeler. Det gjelder også stekeheller som inngår i våre sett. (Observer at livstidsgarantien gjelder stekeheller og ikke komplette sett, gasslangen bør/skall for eksempel byttes ut hvert femte år.)


Garantien gjelder ved materialfeil ved normalt bruk. Om det skjer noe med din stekehelle kontakter du først og fremst din forhandler. Har du kjøpt produktet via vår nettside, kontakter du Hällmark direkte. I tilfeller der produktet du reklamerer på ikke lenger finnes i sortimentet, vil du få en tilsvarende produkt i bytte.